Ter versterking van ons team zijn wij per direct op zoek naar een boekhouder/financieel administratief medewerker (m/v).
Functie-eisen:
* je hebt werk- en denkniveau: HAVO/MBO-4;
* je hebt een praktijkdiploma Boekhouden of een gelijkwaardige opleiding;
* je hebt tenminste 5 jaar relevante boekhoudkundige ervaring;
* je kunt zowel parttime (minimaal 20 uur) of fulltime (36 uur) aan de slag;
* je kunt goed samenwerken in teamverband;
* je hebt een klantgerichte instelling;
* je bent energiek, flexibel, zelfstandig, accuraat en
* je kunt goed met werkdruk omgaan.
Functie-inhoud:
De werkzaamheden bestaan uit:
* het verwerken van het betalingsverkeer;
* het inboeken en betalen van facturen;
* het opstellen van periodieke rapportages;
* het afhandelen van offertes;
* diverse administratieve taken.
Herken jij jezelf in deze functie-eisen én spreekt het werk en ons kantoor je aan,
kom dan bij ons solliciteren!
Stuur je motivatiebrief en curriculum vitae vóór 1 februari 2021 naar:
Notariskantoor Verhoeks
Middenweg 152
1780 KB DEN HELDER
t.a.v. Petra Voos
Of via email: petra@notarisverhoeks.nl